Don't Miss
Home » Wiadomości » Filip Chajzer poprowadzi w Onecie nowy program „18:45. Czas na zasady”

Filip Chajzer poprowadzi w Onecie nowy program „18:45. Czas na zasady”

„18:45. Czas na zasady” to jedna z nowych propozycji w wiosennej ramówce Onetu. Talk-show będzie można oglądać od 15 marca w każdy czwartek o godz. 18:45. Program to doskonała okazja do ciekawych rozmów o życiowych zasadach i wartościach oraz poznania sztuki piwowarstwa w wykonaniu piwowarów Okocimia.

Talk-show Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego.

 – „18:45. Czas na zasady” to mój pierwszy talk-show – cieszę się, że otwarcie i bez retuszu będę mógł porozmawiać z moimi gośćmi o zasadach, które wyznają w codziennym życiu. Emocje moich gości będą autentyczne, a w programie nie zabraknie zaskoczeń. Wyjątkowym smaczkiem każdego odcinka będzie sztuka warzenia piwa w wykonaniu Pawła, prawdziwego piwowara, dzięki któremu niejeden smakosz piwa będzie mógł wiele dobrego nawarzyć. Zapraszam do Onetu w każdy czwartek o godz. 18:45 – rozmawiamy o zasadach i warzymy z zasadami – zapowiada Filip Chajzer, prowadzący program „Czas na zasady”.

Program powstaje we współpracy Onetu z marką Okocim i jest największym tego typu przedsięwzięciem video branded content realizowanym przez obu partnerów.

„18:45. Czas na zasady” to pierwszy rozrywkowy talk-show realizowany przez Onet. Użytkownicy dowiedzą się, jakie pasje mają i jakimi zasadami kierują się goście programu. Wszystko to podane w atrakcyjnej formie i najwyższej jakości – mówi Sabina Lipska, Dyrektor Video w Grupie Onet-RAS Polska – Program jest pierwszym internetowym projektem typu video branded content zrealizowanym z takim rozmachem. Robimy program rozrywkowy oparty na ciekawych rozmowach z wyjątkowymi ludźmi o życiowych wartościach, łącząc je z informacjami związanymi z brandem partnera, które co ważne, są kolejną porcją ciekawostek dla widza, a nie tylko reklamowym tłem. Jest to projekt, w którym w pełni wykorzystujemy jako duża grupa medialna kompetencje redakcyjne, dystrybucyjne, produkcyjne, sprzedażowe i promocyjne – dodaje Sabina Lipska.

W programie „18:45. Czas na zasady” widzowie poznają również laureatów konkursu na najlepszego domowego piwowara i postawy promowane przez markę Okocim.

– Cieszymy się na tę unikalną współpracę z Onetem. Jest to dla nas pierwszy tego typu innowacyjny projekt w digital. Kluczowe jest jednak to, że poza nową, ciekawą formułą, program wyrasta ze strategii i platformy komunikacyjnej marki – podkreśla Maciej Banaszkiewicz, Senior Brand Manager marki Okocim. – Tematyka programu jest bliska marce, jej korzeniom i postaci założyciela Browaru Okocim, który w życiu i pracy kierował się zasadami takimi jak „najlepsze z najlepszego” i „pracą i prawdą”. Do dzisiaj te wartości są żywe w browarze i na co dzień pielęgnowane. Zależało nam by widzowie mogli lepiej poznać okocimskich piwowarów, ich pasję i wiedzę o piwowarstwie, a także chcieliśmy pokazać, że w życiu po prostu warto mieć zasady – dodaje Aleksandra Koszewska, Junior Brand Manager marki Okocim.

Wiosenny sezon programu „18:45. Czas na zasady” składa się z 12 odcinków, których premierowe emisje będzie można oglądać w każdy czwartek (od 15 marca) o godz. 18:45 na Onet.pl, VoD.pl oraz na Facebooku. Gościem Filipa Chajzera w pierwszym odcinku będzie Mateusz Borek, w kolejnych pojawią się m. in. Michał Pol, Marysia Sadowska oraz Robert Makłowicz.

IB