Don't Miss
Home » Wiadomości » Obsługa klientów na parterze / Gmina Dębno

Obsługa klientów na parterze / Gmina Dębno

marcingluszekPunkt obsługi klienta w Urzędzie Gminy w Dębnie będzie już wkrótce mieścił się na parterze. Prace adaptacyjne z tym związane kosztować będą 85 tys. zł, a roboty mają rozpocząć się już w marcu.
Przeniesienie punktu obsługi klienta i dziennika podawczego na parter ma być wyjściem naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców.

– Zamiast chodzić po budynku i szukać właściwego pokoju będzie można zostawić pismo na dole, a pracownicy przekażą je właściwemu referatowi – tłumaczy Wiesław Kozłowski, Wójt Gminy Dębno. Pomieszczenia na ten cel zostaną urządzone w jednym z pokojów zajmowanych obecnie przez Zakład Usług Komunalnych.

W ramach tych samych prac modernizacyjnych remontowi poddana zostanie także sala narad. W planach jest wykonanie tam sufitu podwieszanego, wymiana grzejników i montaż ekranu, który będzie wykorzystywany np. do prezentacji materiałów przygotowywanych na sesje lub tematyczne spotkania. Miejsce dotychczasowego punktu obsługi klienta na pierwszym piętrze zajmie referat pozyskiwania funduszy europejskich.

Gmina Dębno