Punkt obsługi klienta w Urzędzie Gminy w Dębnie będzie już wkrótce mieścił się na parterze. Prace adaptacyjne z tym związane kosztować będą 85 tys. zł, a roboty mają rozpocząć się już w marcu.
Przeniesienie punktu obsługi klienta i dziennika podawczego na parter ma być wyjściem naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców.
– Zamiast chodzić po budynku i szukać właściwego pokoju będzie można zostawić pismo na dole, a pracownicy przekażą je właściwemu referatowi – tłumaczy Wiesław Kozłowski, Wójt Gminy Dębno. Pomieszczenia na ten cel zostaną urządzone w jednym z pokojów zajmowanych obecnie przez Zakład Usług Komunalnych.
W ramach tych samych prac modernizacyjnych remontowi poddana zostanie także sala narad. W planach jest wykonanie tam sufitu podwieszanego, wymiana grzejników i montaż ekranu, który będzie wykorzystywany np. do prezentacji materiałów przygotowywanych na sesje lub tematyczne spotkania. Miejsce dotychczasowego punktu obsługi klienta na pierwszym piętrze zajmie referat pozyskiwania funduszy europejskich.
—
Gmina Dębno
Archiwum 2011-2019 informatorbrzeski.pl – Brzesko, Bochnia, Dąbrowa Tarnowska, Tarnów. Portal Informacyjny powiatu brzeskiego, bocheńskiego, dąbrowskiego i tarnowskiego – małopolska Brzesko, Bochnia, Dąbrowa Tarnowska, Tarnów. Portal Informacyjny powiatu brzeskiego, bocheńskiego, dąbrowskiego i tarnowskiego – małopolska
