Startuje nowa odsłona, realizowanej od zeszłego roku przez Carlsberg Polska, kampanii społecznej. Akcja dedykowana jest jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej – szklanej butelce zwrotnej. Cztery nowe spoty, kreatywne animacje edukacyjne i nowe odcinki komiksów to tylko niektóre aktywności w ramach kampanii zaplanowane do września 2015 roku. Patronat merytoryczny nad działaniami ponownie objęła Fundacja Nasza Ziemia. W ...
Read More »Tag Archives: Weź mnie w obroty
Rozwój społecznej odpowiedzialności biznesu w Carlsberg Polska
Społeczna odpowiedzialność biznesu jest od lat wpisana w strategię firmy Carlsberg Polska, do której należy browar Okocim w Brzesku. Miniony rok upłynął pod znakiem kontynuacji i rozwoju działań w tym obszarze. Wiele uwagi poświęcono odpowiedzialnej gospodarce materiałowej, proekologicznej edukacji oraz promocji odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu, w czym aktywny udział mieli pracownicy Okocimia. Carlsberg Polska zachęca do proekologicznej postawy wobec opakowań Firma, ...
Read More »Weź mnie w obroty! czyli najbardziej zakręcona kampania roku
23 kwietnia wystartowała kampania społeczna „Weź mnie w obroty” dedykowana jednemu z najbardziej ekologicznych opakowań wykorzystywanych w branży spożywczej – szklanej butelce zwrotnej. „Weź mnie w obroty” stanowi apel do Polaków, aby zwracać butelki do sklepu i w ten sposób przyczynić się do dbałości o środowisko naturalne. Organizatorem kampanii jest Carlsberg Polska, producent marek piwa w butelkach zwrotnych. Patronat merytoryczny ...
Read More »