Don't Miss
Home » Wiadomości » „Kwartet na Przedgórzu” – nabór na stanowisko głównego księgowego

„Kwartet na Przedgórzu” – nabór na stanowisko głównego księgowego

stoZarząd Stowarzyszenia „Kwartet na Przedgórzu” ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko pracy – księgowy/główny księgowy.

Dane identyfikacyjne pracodawcy: „Kwartet na Przedgórzu”, Waryś 327A, 32-825 Borzęcin.

Określenie stanowiska, na który prowadzony jest nabór: księgowy/główny księgowy.

Wymiar czasu pracy: pełny etat.

Zakres wykonywanych zadań, obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku pracy:

– prowadzenie rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;

– bieżące, prawidłowe prowadzenie księgowości z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych;

– prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;

– prowadzenie kartotek wynagrodzeń;

– sporządzanie list płac;

– sporządzanie w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS;

– regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych;

– współpraca w sporządzaniu wniosku na funkcjonowanie LGD;

– sporządzanie wniosku o płatność;

– prowadzenie dokumentacji składek członków Stowarzyszenia;

– prowadzenie rachunku bankowego;

– prowadzenie spraw kadrowych;

– sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych;

– wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny;

– tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia;

– należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych;

– rejestracja operacji gospodarczych – finansowych;

– analiza dokumentów finansowych;

– udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez ` zaliczek i ich rozliczanie;

– regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań;

– pomoc w opracowywaniu projektu preliminarza budżetowego;

– czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,

– odprowadzanie składek ZUS, rozliczenia z ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,

– wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac;

– realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży;

– prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych;

– sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia; prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych oraz ich rozliczanie;

– prowadzenie spraw socjalnych Stowarzyszenia;

– prowadzenie spraw związanych z BHP i p/poż;

– prowadzenie kancelarii Zarządu oraz ewidencja pieczątek;

– wytwarzanie dokumentów i pism korespondencyjnych;

– prowadzenie ewidencji mienia Stowarzyszenia;

– prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z zakładowym planem kont;

– sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych i bilansu;

– rozliczanie pod względem finansowym realizowanych projektów;

– inwentaryzacja należności i zobowiązań oraz bieżące ich regulowanie;

– analizowanie poszczególnych kosztów zgodnie z projektami, i budżetem przyjętym przez WZC;

– sporządzanie przelewów;

– składanie rocznych deklaracji rozliczeniowych oraz terminowe regulowanie; zobowiązań budżetowych.

Od kandydata na to stanowisko konieczne są następujące wymagania:

– wykształcenie średnie ekonomiczne;

– znajomość pełnej księgowości;

– 3-letni staż pracy na stanowisku księgowej.

Wymagania pożądane:

– doświadczenie pracy w stowarzyszeniach;

– obsługa komputera (MS Office, generator wniosków, http);

– prawo jazdy kat. B.

– wymagane cechy osobowe: sumienność – terminowość, asertywność, odporność na stres, odpowiedzialność.

Wymagane dokumenty:
a)    list motywacyjny lub inna pisemna forma zgłoszenia udziału w naborze,
b)    życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej oraz doświadczenia zawodowego,
c)    kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, ukończenie dodatkowych kursów, szkoleń, posiadanie kwalifikacji i uprawnień, znajomość języków obcych;
d)    wypełniony kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie wraz z aktualną fotografią,
e)    kopie dokumentów poświadczających posiadane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, umowy zlecenia),
f)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r Nr 101 poz.926 z późn. zm.).

Dokumenty określone w ppkt a, b, d, f, dla ich ważności muszą być opatrzone datą sporządzenia i  podpisane.

Termin, miejsce i forma składania dokumentów oraz warunki skuteczności terminowego doręczenia dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Stowarzyszenia „Kwartet na Przedgórzu”, Waryś 327A; 32-825 Borzęcin lub za pośrednictwem poczty na adres: Stowarzyszenie „Kwartet na Przedgórzu”, Waryś 327A; 32-825 Borzęcin w terminie do dnia 5 marca 2013 r. do godz. 13.00.

Uwaga! W przypadku przesłania dokumentów pocztą liczy się data wpływu pisma do biura w Warysiu. Dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zaklejonej kopercie z widocznym dopiskiem na kopercie: „Praca w LGD – Nie otwierać przed 5.03.2013 r., godz.13.00”. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Biura Stowarzyszenia po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub bez  wymaganych podpisów nie będą rozpatrywane.

Etapy rekrutacji i sposób powiadamiania kandydatów:
a) analiza złożonych dokumentów,
b) rozmowa kwalifikacyjna.

Kandydaci do pracy spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, poinformowani zostaną telefonicznie o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoby biorące udział w naborze, przez fakt złożenia dokumentów aplikacyjnych, wyrażają zgodę na poddanie się procedurze naboru na podanych zasadach.

lgdprzedgorze.pl